0
0
Subtotal: 0,00 
Ostoskorissa ei ole tuotteita.

Toimitusehdot

Nettikakussa kaupat kirjaavat jokainen omiin tuotteisiinsa liittyvät toimitus- ja palautusehdot. Nettikakku on kauppapaikka, eli se ei toimita tuotteita, vaan jokainen myyjä vastaa tuotteidensa toimittamisesta erikseen heille tulleiden tilausten ja toimitusehtojensa mukaisesti. Tutustu myyjäkohtaisiin toimitus- ja palautusehtoihin ennen ostoa tuotteen sivulla.

 

1. Tilaaminen 

Voit tilata tuotteita verkkokaupastamme vaivattomasti mihin vuorokauden aikaan tahansa. Tuotteiden ostaminen tapahtuu lisäämällä haluamasi tuotteet ostoskoriin. Ostoskorista voit tarkistaa tilauksen sisällön ja halutessasi muuttaa ostoskorin sisältöä päivittämällä. Kun tilauksesi on valmis, jatka ”kassalle” ja seuraa verkkokaupan antamia ohjeita. Tutustu huolella toimitusehtoihin ennen tilauksen vahvistamista. Tilauksen vahvistussivulta näet ostoskorisi loppusumman sisältäen kaikki käsittely- ja toimituskulut.  

Tee tilaus, jonka jälkeen saat sähköpostiisi automaattisen tilausvahvistuksen onnistuneen tilauksenteon jälkeen. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Nettikakku.fi on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen. Mikäli et saa tilausvahvistusta, ota yhteys asiakaspalveluun ([email protected]). Saat sähköpostiisi ilmoituksen heti kun tilauksesi on valitsemasi leipomon käsittelyssä/lähetyksessä (yleensä seuraavan kahden arkipäivän kuluessa). Kun teet tilauksen, tarkkailethan aina sähköpostiasi. Mikäli et saa sähköpostia tilauksen toimitustavasta, tarkistathan myös roskapostisi.  

2. Toimitustavat ja -kulut  

Nouto 

Noudathan tilauksesi myymälästä sovittuun aikaan. Jokaisella myymälällä on oma osoitteensa ja noutoajankohdat. Saat myymäläkohtaiset noutotiedot tilauksen vahvistusviestissä. 

Toimitus 

Osa leipomoista tarjoaa tuotteilleen myös toimituksen. Tarkastathan toimitusehdot myymäläkohtaisesti. Nettikakku.fi voi käyttää toimittajina myös kolmansia osapuolia. Tilauksen toimituskulut voit tarkistaa myymäläkohtaisesti. 

Reklamaatio 

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä määrä tuotteita tai tuotteessa on virhe, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä tilauksen toimittaneelle yritykselle tilauksen vastaanottohetkellä. Kuluttaja hyväksyy tuotteen vastaanottaessa sen toimituksesta tai noudettaessa myymälästä. 

Muuta 

Kauppias ei vastaa siitä, mikäli tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy ylivoimaisen esteen tai Nettikakku.fi verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta syystä (force majeure). Tällaisia syitä ovat esimerkiksi sota, luonnonmullistukset, vienti- tai tuontikiellot, viranomaisen päätös, yleisen liikenteen häiriintyminen tai muu vastaava toimintaa vaikeuttava tai estävä seikka. Nettikakku.fi pidättää oikeuden perua tilauksen yksipuolisesti myös verkkokaupassa sattuneiden hinnoitteluvirheiden vuoksi. Nettikakku.fi pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan velvollisuus on ennen tilauksentekoa tutustua kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

3. Tilauksen peruuttaminen

Asiakkaalla on mahdollisuus peruuttaa tilaus on viimeistään 4 arkipäivää ennen sovittua toimituspäivää. Kuitenkin mikäli tilauksen arvo ylittää 150 €, peruuttaminen tulee tehdä viimeistään 14 päivää ennen sovittua toimituspäivää. Tämän jälkeen peruutetuista tilauksista veloitetaan varausmaksu, joka on 30 % tilauksen kokonaissummasta. Alle 4 arkipäivää ennen sovittua toimituspäivää peruutetuista tilauksista veloitetaan 100 % tilauksen kokonaissummasta. Peruuttamisen voi toteuttaa oman tilin kautta, sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse suoraan kauppiaaseen, jolta tilauksen on tehnyt. Katso lisää Kuluttajaviraston sivulta

 

4. Palauttaminen

Verkkokaupassa yritysten tulee tarjota 14 päivän palautusoikeus käyttämättömille tuotteille. Tämä ei kuitenkaan koske tilauksen mukaan valmistettuja töitä tai esim. tilauksen mukaan tehtyjä kakkuja. Huomaa että palautus ei välttämättä ole ilmaista asiakkaalle tai myyjä on voinut asettaa ehtoja esim. liittyen tuotteen kuntoon tai pakkaukseen – tarkista myyjän palautusehdot ennen ostoa tuotteen sivulta. Maksunpalautus tehdään aina tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Yleistä tietoa palautusoikeudesta Kuluttajaviraston sivulla.

 

5. Maksupalvelutarjoaja 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

 

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu. 

Tarkat tiedot maksupalveluehdoista löydät täältä.

Checkout